tiistai 4. kesäkuuta 2013

Iske piikki kaulaan

Tänään pomo opetti minulle miten hevonen rokotetaan. Antoi neulan käteen ja sanoi iske tuohon. Minä iskin! Ihan lihakseen vain, en ole ihan varma että olisin osunut verisuoneen jos olisi ollut siitä kyse. Pitäisiköhän lukea vähän lisää matikkaa, fysikkaa ja kemiaa että voisin hakea eläinlääkikseen...? Pakko sanoa että juuri niitä aineita ei ole ollut ikävä. Mutta eläinlääkärin ammatti olisi ihan kiinnostava. Jaa-a, ja minä sitten hain valtiotieteitä ja lakia. Saa nähdä mitä tästäkin tulee.

Tänään ratsastin Cristiellä maneesissa ja jopa koulusatulalla (pitkästä aikaa). Tänään oli meidän maanesipohjan viimeinen päivä elossa. Huomenna tulee vihdoinkin uusi pohja. Harmi että se tulee vasta nyt, eihän tässä ole enää monta viikkoa töitä mutta vanhaa pohjaa ei ainakaan kenenkään tule ikävä. Huomenna tulee myös uusi asukas talliin. Roxy-poni muuttaa takaisin meille. Robbie on jäämässä perheen tytölle pieneksi joten nyt on tulossa vähän isompi poni. Roxy on valkoinen pallero, jokaisen ponitytön unelma ja hyppää kuulemma hyvin.

Lykkestä on tullut nyt ratsu. Kävimme tänään maastossa, pomo Corralla ja minä Lykkellä. Mikäs siinä, olen kerran ravannut hepalla olematta liinassa kiinni JA SITTEN MAASTOON!! Hyvin meni, pääsimme jopa laukkaamaan. Ihan selvästi tuleva kenttähevonen.

Tässä pari kuvaa jotka löysin kenttäkisoista jossa kävin Corralla huhtikuun lopussa. Nyt on kenttäkisoja ikävä. Lahjoittaisiko joku minulle hevosen jolla pääsen kisaamaan taas kenttää?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti