sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Botanisk Have

Hälsningar från ett soligt Köpenhamn! Tog tåget in till byn igår. Gick runt i Københavns Botanisk Have och njöt av de fantastiska höstvädret. Köpenhamns universitet ligger alldeles brevid så jag gick runt en sväng på universitetsområdet. Inte helt illa. Sedan hittade jag till huvudbibilioteket och jag tror jag blev där en timme eller två... Kvällsplanerna fick sig en liten ändring när plan A hade feber och plan B var förkyld. Plan C blev en hög med choklad, en tv soffa och en riktigt bra film! Godt! Börjar hitta runt så där smått i byn redan! Klarade mig nästan helt utan kartan idag + att jag börjar komma under fund med hur tågen fungerar här i byn. Bussarna har jag inte vågat mig på ännu. Nå, tänker snart ta mig ner till byn en sväng och sedan försöka ta mig till en dressyrtävling i närheten och hitta min skjuts hem.


Botanisk Have

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti