maanantai 19. marraskuuta 2012

Utan GPS

Helgen är förbi, måndag är här. En snabb uppdatering över vad som hände på helgen kommer här (det går snabbt för det hände nästan ingenting). Nummer 1. Lhasa har åkt till Norge på lördag (nu har jag 1/15 mindre arbete) nummer 2. jag körde in till Roskilde på lördag. Jag var ensam och utan GPS och körde hela vägen in till centrum och kände mig väldigt dansk. Faktum att jag också varit ner i Magasindammen i Dyrehaven på fredag får mig också att känna mig väldigt dansk. Nummer 3. blir väl att jag slappade på söndag bortsett från att jag tog en sväng med Spilten i ridhuset. Det var tredje gången jag satt upp på hennes rygg och hon bjöd på en ordentlig åktur. Något small till i hörnet och så bar det av i full galopp i vårt lilla ridhus! Det var nog katten. Nå, fin galopp har hon iaf även om det var ofrivilligt testat. :)

Idag red jag Cristie och Robbie på morgonen och senare på dagen blev det en lång tur ut i skogen. M red på Corra och jag på Castanja. Solen sken från en klarblå himmel och det var verkligen vackert ute i skogen. Det blev flera långa galoppsträckor och en tur över vår 5 hinder långa terrängbana. Castanja var så duktig!


!
Såhär fin var solnedgången utanför mitt fönster igår!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti